Bestelproces
Bestellen
Hoe werkt het bestelproces?
Het bestellen van artikelen verloopt via de webshop. De gewenste artikelen kun je in het winkelmandje plaatsen, waarna je het proces kunt vervolgen door jouw contact- en adresgegevens in te vullen. Wanneer alle gegevens zijn ingevuld, kun je de bestelling afronden door te kiezen voor de gewenste betaalmogelijkheid. Je kan kiezen om de bestellingen te betalen met iDEAL of Creditcard.
Let op: elke opleiding heeft zijn eigen kledingpakket. Let er dus goed op dat je alle benodigde artikelen bestelt.
Betalen
Wat zijn de betaalmogelijkheden?
In onze webshop kan betaald worden met iDEAL of Creditcard.
Bezorgen
Wat is de levertijd?
Heb je jouw kleding uiterlijk 13 juli besteld? Dan zorgen wij ervoor dat jouw kledingpakket op tijd binnen is voordat de lessen beginnen. Bestel je later? Dan duurt het 15-20 werkdagen voordat je pakket er is. Je ontvangt een track & trace van Company Fits zodra de bestelling is verzonden.
Kan ik de status van mijn bestelling volgen?
Vanaf het moment dat de bestelling verstuurd is, ontvang je een track & trace waarmee je de bestelling kunt volgen.
Wanneer wordt mijn pakketje bezorgd?
Heb je jouw kleding uiterlijk 13 juli besteld? Dan zorgen wij ervoor dat jouw kledingpakket op tijd binnen is voordat de lessen beginnen. Bestel je later? Dan duurt het 15-20 werkdagen voordat je pakket er is. Je ontvangt een track & trace van Company Fits zodra de bestelling is verzonden.
Het pakket wordt geleverd op het adres wat je hebt ingevoerd als afleveradres tijdens het plaatsen van de bestelling. Bestellingen worden op werkdagen bezorgd.
Met welke leverancier worden de bestellingen bezorgd?
De bestellingen worden bezorgd met GLS.
Mijn bestelling is niet compleet, wat doe ik nu?
Mocht het voorkomen dat een bestelling niet compleet is, neem dan contact op met de klantenservice.
Ik heb een verkeerd product ontvangen, wat kan ik doen?
Mocht het voorkomen dat je een verkeerd product hebt ontvangen, neem dan contact op met de klantenservice.
Een product is beschadigd, wat nu?
Mocht het voorkomen dat je een beschadigd product ontvangt, neem dan contact op met de klantenservice.
Retourneringen
Kan ik een product ruilen?
Er is een pasdag ingepland zodat alle studenten de mogelijkheid wordt geboden om de kledingstukken te passen. Hierdoor is het niet mogelijk om bestelde kledingstukken te retourneren/ruilen.